11

Biuro sprzedaży na terenie inwestycji – czy to dobry pomysł?

Deweloperzy przyjmują różne strategie organizacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Jednym z istotnych elementów, jakie muszą rozważyć jest organizacja biura sprzedaży. Gdzie lepiej przyjmować potencjalnych klientów – przy siedzibie firmy, w lokalu znajdującym się w centrum miasta, a może na terenie inwestycji?

 

Nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi na to pytanie. To gdzie zorganizowane zostaje biuro sprzedaży konkretnej inwestycji zależy od wielu aspektów: organizacji i skali działalności dewelopera, lokalizacji i standardu inwestycji, stanu zaawansowania budowy, obranej strategii marketingowej, itd. Niezależnie jednak od tego, na jaką opcję zdecyduje się deweloper, widać, iż przywiązują oni coraz większą wagę do wyglądu biura sprzedaży doceniając jego rolę w komunikacji z klientem.

Organizacja biura sprzedaży na terenie inwestycji niesie ze sobą wiele zalet dla klientów. Przede wszystkim mogą oni nie tylko zasięgnąć informacji  o dostępnej ofercie, ale od razu zapoznać się również z okolicą i tym co ona oferuje. Korzyści rosną jeszcze bardziej, gdy budowa znajduje się w końcowej fazie budowy lub jest już wykończona. Zainteresowani kupnem mieszkania mogą na miejscu dokładnie obejrzeć cały budynek, swoje docelowe mieszkanie, ewentualnie zwiedzić mieszkania pokazowe. To wszystko sprawia, iż klienci oszczędzają czas i unikają rozczarowania, jakie może pojawić się po weryfikacji w terenie przedstawionej wcześniej w biurze sprzedaży wizualizacji całej inwestycji. Pracownicy biura sprzedaży zlokalizowanego na terenie inwestycji dzięki tym zaletom pracują z klientami bardziej zdecydowanymi i nie tracą zbędnego czasu opisując na odległość zalety całego projektu. Co więcej, dzięki codziennemu przebywaniu w danej lokalizacji mogą sami zdecydowanie lepiej ją poznać, a przez to stać się dużo bardziej wiarygodni w ich prezentowaniu i odpowiadaniu na szczegółowe pytania potencjalnych nabywców. Warto zauważyć, iż lokalizacja biura sprzedaży na terenie inwestycji bardzo ułatwia również techniczną organizację wszelkiego rodzaju wydarzeń z nią związanych, np. Dni Otwartych.

Liczne korzyści wynikające z ulokowania biura sprzedaży na terenie inwestycji sprawiają, iż jest to stosunkowo często stosowane rozwiązanie. Poniżej prezentujemy przykłady inwestycji, w których zdecydowano się właśnie na taką opcję.

tab1

- Od samego początku prowadzimy biuro sprzedaży na terenie naszej inwestycji. Klienci przychodząc do nas, mogli bezpośrednio obserwować postępy kolejnych etapów budowy osiedla i na bieżąco otrzymywać wyczerpujące informacje. Teraz, gdy budowa uzyskała pozwolenie na użytkowanie, nasze biuro zostało przeniesione do lokalu usługowego znajdującego się w budynku, co z pewnością podniesie komfort prezentacji naszych apartamentów – opisuje Krzysztof Kołakowski z inwestycji Bobrowiecka 10.

 

Grupa Emmerson S.A.

www.strefynieruchomosci.blog.pl